Sverige är på väg att resa sig. Vi har bara sett början. #asylkaos

Under fredagskvällen kom motstridiga rapporter om bråk i centrala Stockholm. Det talades om huliganer som ställt till oreda i området kring T-centralen och angripit invandare på måfå.

Polisen var förtegen och visste väl inte om de skulle berätta eller de skulle tiga om händelsen. Hade det varit invandrare som angripit oskyldiga människor som hade de lagt locket på, som de ofta gör när det gäller invandrarrelaterad brottslighet.

forsvara_sverige

Polisen har exempelvis lagt locket på när det gäller 5 000 incidenter på olika asylboenden. Media lägger också locket på när det gäller problem som är relaterade till invandringspolitiken, men tvingas ibland – ytterst motvilligt – berätta om incidenter som inte går att hemlighålla, som mordet på asylboendet i Mölndal.

Nu visade det sig att det var en stor grupp invandringskritiska svenskar som befann sig på stan för att dela ut flygblad och agera mot våldsamma gatubarn om stör ordningen i centrala Stockholm. Media har berättat att det finns marockanska gatubarn som ställer till en del problem, men de har inte berättat om problemens omfattning. Media har inte berättat om hur många oskyldiga svenskar som dagligen drabbas av överfall, rån, misshandel, våldtäkter, inbrott och annat som är kopplat till kriminella ligor som inte borde få befinna sig i Sverige.

Det blir inga stora rubriker när svenskar åker på stryk av invandrare och när vi utsätts för överfall i vårt eget land av folk som inte borde befinna sig på vårt territorium.

Men om någon svensk försvarar sig mot den politik som bryter ned Sverige då angrips svensken i media. Angreppen från media är i stort sett alltid i form av propagandakampanjer mot varje invandringskritik person.

När media fick klart för sig att det var svenskar som befann sig på T-centralen för att sätta kriminella invandrare på plats så gick de i taket med krigsrubriker. De avvaktade innan de skrev sina krigsrubriker. Hade det varit invandrargäng som rykt ihop med varandra eller överfallit svenskar så hade man tigit om det.

Medias hatobjekt nummer ett är svenska invandringskritiker. När man nu fått korn på att sådana ansträngt sig för att ”att markera mot de nordafrikanska gatubarnen som härjar runt om huvudstadens centralstation” så blev det liv i luckan.

Eftersom media och politiker släppt in kriminella människor som stör ordningen i landet och eftersom polisen inte tilldelas resurser för att skydda befolkningen beslutade sig några individer att göra något på egen hand.

Mellan 50-200 personer sökte sig till centralen för att ”markera” mot de kriminella som härjar i Stockholms centrum. Helt plötsligt fanns det gott om resurser från polisen. När polisen fick veta att en stor grupp svenskar var på väg för att skapa ordning och reda i city samlade de ihop sina styrkor för att sätta stopp för svenskarna – och skydda de kriminella ”gatubarnen”. Situationen blev helt absurd när polisen jagade bort människor ville få bukt med kriminellt slödder.

Det stora antal män som cirkulerade i Stockholm igår spred ett flygblad med en invandringskritisk text:det-ar-nog-nu-stockholm

Det är nog nu!

Att Sverige inte är som det en gång var kan ingen ha missat vid det här laget, och i princip varje dag tvingas vi numera vakna upp till nya mord, rån, våldtäkter och andra övergrepp. Vi har tvingats genomlida otaliga fall av den typens grova brottslighet där förövarna dessutom mer eller mindre slipper undan straff genom att hävda att de är under 15 år. Runt om i landet strömmar det in rapporter om att polisen inte längre mäktar med att förebygga och utreda den brottslighet som drabbar det svenska folket. I vissa fall, som t.ex. det senaste mordet på en kvinna, anställd på ett hem för så kallade ”ensamkommande flyktingbarn” i Mölndal, går det så långt att rikspolischefen väljer att visa större sympati för gärningsmannen än offret. Den typens respektlösa beteende är numera så djupt inrotat i våra ryggradslösa politiker, vårt svaga rättsväsende och vår ljugande media att ingenting längre förvånar oss. Men vi vägrar att acceptera de upprepade överfallen och trakasserierna mot svenska kvinnor. Vi vägrar att acceptera raserandet av vårt en gång så trygga samhälle. När vår politiska ledning och polis visar större sympati för mördare än deras offer finns det inte längre några ursäkter att låta det ske utan protester. När de svenska gatorna inte längre är trygga att vistas på för vanliga svenskar är det vår PLIKT att åtgärda problemen.

Idag samlades därför 200 svenska män för att markera mot de nordafrikanska ”gatubarnen” som härjar runt om huvudstadens centralstation. Polisen har med all tydlighet visat att man saknar medel för att stävja dessas framfart och vi ser numera ingen annan utväg än att själva dela ut straffen de förtjänar. Rättsväsendet har lämnat walk over och samhällskontraktet är därmed brutet – därför är det nu varje svensk mans plikt att försvara våra allmänna utrymmen mot den importerade kriminaliteten. Vi som samlades idag var varken din politiker, din journalist eller din polis. Vi är däremot din pappa, din bror, din make, din kollega, din och din granne. Svenska män och kvinnor förtjänar trygghet i sin vardag och vi uppmanar därför alla andra som också ser problemen att följa i våra fotspår, både i Stockholm och på andra platser runt om i landet. För en bättre framtid tillsammans.

Etablissemangets reaktion har att göra med vilka åsikter som spreds i bladet. När det stod klart att det var invandringskritiker som organiserat sig gällde det att fördöma och skapa hat mot dem.

Aftonbladet skrev att ”rasistiska flygblad spreds” och hänvisade till polisen som uppges ha sagt ”syftet ska ha varit att utsätta ensamkommande flyktingbarn för brott”. Polisen vantolkar alltså syftet i bladet och då undrar man om de inte kan läsa innantill.

Vad flygbladet säger står ganska klart. Det framgår att landet är på väg att haverera under en omfattande brottslighet som ingen mäktar med, inte ens polisen. Det är en brottlighet som skapats av media och politiker.

Den brottsligheten får man inte ifrågasätta, för då är man rasist.

De som delade ut bladen säger klart och tydligt att eftersom samhället inte gör något mot den stora och upprepade brottsligheten, så måste medborgarna själva göra något. I det här fallet samlades ett antal människor, de sägs ha varit mellan 50 och 200, för att visa sin avsky mot att samhället och polisen låter de kriminella gängen härja fritt.

När nu några svenskar äntligen gör något, så angrips svenskarna av media och kallas rasister. Dessutom kunde polisen plötsligt mobilisera, vilket de säger att de inte kan när det gäller kriminella gäng med utländsk bakgrund. Så aktionen i fredags gjorde dubbel nytta.

Är det så att man medvetet låter de kriminella gängen angripa svenskar som ett led i den politiska terrorism som makthavarna ägnar sig åt när de släpper in människor i landet som inte har här att göra? Är makthavarna så ondsinta att när vi svenskar angrips av kriminella ungdomsgäng finns det inga resurser? Men när svenskar slår tillbaka finns det plötsligt inte bara resurser utan en vilja att hänga ut, gripa och vilja åtala?

Helt plötsligt mobiliserar hela toksverige och lyfter fram varenda ”antirasist” som får fördöma, smutskasta och ljuga ihop en lämplig berättelse som passar makthavarnas agenda.

Globalister ska hyllas, nationalister ska fördömas. Det är deras enkla utgångspunkt.

Man behöver dock inte vara nationalist för att fördömas. Det räcker med att man uttrycker åsikten att man vill slippa se invandrargäng terrorisera svenskar för att man ska fördömas. Då heter det dessutom att ”även svenskar begår brott” och andra märkliga åsikter som inte har med sammanhanget att göra.

På olika sätt försöker man alltid urskulda invandrarrelaterad brottslighet med att gärningsmännen ”är traumatiserade” eller har haft en ”besvärlig uppväxt”. Om svenskarna begår något brott som riktas mot invandrare finns inga sådan förmildrande omständigheter. Då är gärningsmännen kriminella rasister, fascister och nazister. Punkt.

Det är samtidigt lite kul att media fortfarande besvärar sig med att använda sådana epitet, som de flesta svenskar inte längre bryr sig om eftersom det gått inflation i begreppen.

Folk skiter numera i vad media kallar invandringskritiker. Ord som ”rasist” har inget värde längre eftersom de under så lång tid missbrukats för att demonisera folk med invandringkritiska åsikter.

Oavsett vad som hände under fredagskvällen i Stockholms city så var det ett lovvärt initiativ som togs av de tvåhundra – (rasisterna, fascisterna, nazisterna, främlingsfientliga, högerextrema, huliganerna) eller hur många de nu var – männen som faktiskt reagerade på ett sätt som många fler borde reagera på. Nu vet vi inte i detalj vad som hände och hoppas ingen oskyldig drabbades, men det är ett tecken i tiden och inte en dag för sent om folk börjar reagera på allvar mot tillståndet i landet.

Varje försvarshandling är av godo.

Efter diverse myndighetspersoners underliga uttalanden, inklusive polischefen Dan Eliassons pinsamma ursäktande av den somaliske mördaren som högg ihjäl Alexandra Mezher, så är det nästan fritt fram att agera hur som helst för att försvara landet, inte bara från kriminella gäng utan från mer eller mindre halvgalna politiker, politruker och andra farliga människor som förstör landet.

Reaktionerna på medias hets mot människor som vill ta itu med kriminella gäng är skrämmande. En modig och vaken journalist och författare som reagerade spontant och tog ”medborgargardet” i försvar var Katerina Janouch. Att kalla henne modig är en underdrift.

katerina_janouch_twitter

Genom sitt ställningstagande och inhopp i debatten tar hon stora risker. Hon vet vilken vänstermaffia det är som styr Sverige och kan riskera samma demonisering som Marcus Birro och andra råkat ut för. Om makthavarna vill tysta en röst så gör de det. Tusentals röster är redan tystade i Sverige och om man råkar vara invandringskritisk – eller näst intill – så är man ovälkommen i offentliga debatter som genomförs av statsradion eller statstelevisionen – och i övriga stora medier. Man blir Persona non grata.

Det spelar ingen roll om man själv har den moraliska rätten på sin sida. Bryter man mot den statskontrollerade agendan så är man ratad, bojkottad och svartlistad under överskådlig tid, kanske för alltid.

martina_montelius

Katerina Janouch twittrade om sina tankar om mordet på kvinnan i Mölndal och även om de svenska männen som ”markerade” mot de kriminella gatubarnen. Hon fick mothugg av den sällsynt förvirrade Martina Montelius som har frikort till varenda TV-soffa för att hennes åsikter stämmer bra överens med den totalitära statsmaktens åsikter om allt från feminism till mångkultur.

Katerina Janouch skrev en förklaring på Facebook:

Öppet brev till er som inte tycker det är rätt att mobba – men nu driver hatisk mobb mot mig.

Naturligtvis anser jag inte att laglösa mobbar ska slå ner invandrare, är det någon som på allvar tror det?

Jag uttryckte mig raljant i en fråga som länge oroat mig. Som kvinna, mor och medborgare i Sverige är jag djupt bekymrad över samhällsutvecklingen och debattklimatet som råder. I affekt eldade jag själv på hetsen – och bidrog till polariseringen. Det är jag inte stolt över.

Men jag är inte mer än människa, och vi människor kan reagera starkt då vi känner oss hotade, utsatta och rädda. Det tänker jag inte be om ursäkt för.

Jag ser kvinnor och flickor våldtas, mördas, trakasseras, tafsas på, kallas hora. Jag blir själv kallad de vidrigaste skällsorden. Jag är ett tryggt objekt att mobba och trakassera. Kvinnohatet, antisemitismen och hatet mot oss som vägrar stillatigande acceptera orättvisor är inget annat än vidrigt.

Jag sa vad jag tänkte. I stunden jag skrev var det min egen, min dotters och min egen mors säkerhet jag hade för ögonen.

Jag tänkte på min rätt till ett fritt liv som kvinna i Sverige. Jag kallar alla våldtäktsmän för slödder. Kriminella. Rånare. De som utnyttjar vårt fina öppna samhälle till att begå brott. Oavsett hudfärg, religion. Slödder. Svenskar som svinade i Alperna på 80-talet och blev portade kallades också för slödder.

Mina tankar kommer inte gå till dem som begår brott. Oavsett om de är 16 eller 60. Det är nog med det.

Nu jagas jag fram över nätets Sergels torg, mobben växer, några i PK-eliten springer först, leder dem i rätt riktning, de blir fler, skriker högre. Även en del av mina vänner smutskastar mig. Mina böcker ska brännas. Precis som man censurerade böcker i mitt forna hemland Tjeckoslovakien när kommunistdiktaturen ockuperade landet. Precis som man gjorde i Nazityskland. Bokbål, vad väntar ni på?

Det ropas allt grövre ord.

”Tankarna” som så ofta går till våldsmän, mördare, terrorister, går knappast till mig.

Men det är nog nu. Nog med att jaga oss som vill ha ett fritt och jämställd samhälle där våldsamma ideologier och diktaturer inte ges utrymme.

Jag tänker inte springa.

Jag tänker inte acceptera mer av denna svenska dubbelmoral.

Stockholm är min stad. Sergels Torg är mitt, jag skall kunna gå där utan att vara rädd. Badhuset är mitt, jag simmar där, min dotter simmar där, vi skall inte behöva sluta med det. Ingen kvinna eller flicka kan idag vistas ensam på vissa stora publika områden i våra städer. När det blir ett rädslans samhälle, så har samhället brustit. Och vi är många som fått nog.

Igår delades det ut ett flygblad på stan. Jag fick se det. Jag läste det. Enligt vad jag läste fanns det ingen uttalat nazistisk koppling i texten. Det fanns en djup frustration där, ja. Och jag reagerade, snabbt, kanske för snabbt. Jag uttryckte mig hårt och grovt och ordvalet var olyckligt.

Men andemeningen står fast. Rättsväsendet kan inte längre garantera min och min dotters säkerhet. Jag kan inte längre röra mig fritt i mitt land. Det pågår ett nedtystat krig i Sverige.

Att det till slut börjar bildas medborgargarden är både fasansfullt – men också begripligt.

Nu skall jag straffas, och våldsmännen i City ömkas. Det är som det alltid varit.

Jag är kvinna, säger ifrån.

Jag straffas.

För att reda ut några saker:

Jag är judinna, själv invandrare till Sverige. Mina släktingar avrättades i gaskammare.

Jag är inte nazist. Jag är inte rasist. Jag anser inte att någon har rätt att slå ner människor på grund av deras hudfärg.

Alla marockaner är inte kriminella. Men de som tar sig till Sverige med falsk eller ingen identitet, som erbjuds hjälp av svenska staten, som får ett boende men avviker och istället gör våra städer osäkra är inte värda min respekt eller mina skattepengar. Mina tankar går inte till dem. Alla som har en traumatisk barndom begår inte brott. Jag har också haft en traumatisk barndom, jag rånar ingen.

Vems tankar går till mig och hur jag mår?

Igår gick mina tankar till de som tröttnat på att vi kvinnor skall vara rädda. Jag borde kanske ha behållit mina tankar för mig själv. Men vet ni, jag är trött på det.

Min exman har utländskt utseende, våra barn har utländskt utseende. Min mor likaså.

Men om jag håller på att bli våldtagen, om jag blir jagad, tafsad på, om min dotter tvingas in i ett hörn när hon står i bikini å ett badhus, då kommer jag vara tacksam till den riddare som kommer till undsättning. Det är ont om modiga människor. Vi som vågar stå emot och säga ifrån ska inte bli trakasserade och kallade nazister.

Vi är många kvinnor som skriver öppet om problemen, och som sedan blir smutskastade. Kvinnor i förorterna. Kvinnor i storstäderna. Kvinnor som flytt hit från länder där kvinnor förtrycks, men som möter på samma slags förtryck här i Sverige. Även män höjer sina röster.

Vi måste sluta blunda nu och tala om problemen utan att vara fega. Polisen måste sluta tysta ner vad som händer. Regeringen måste sätta min och mina medsystrars säkerhet i första rummet.

Min familj fick politisk asyl i Sverige på 70-talet. Nu upplever jag åsiktsförtryck än en gång, av samma slag som i en kommunistdiktatur. Det är tragiskt och skrämmande, men jag är uppfostrad till att inte hålla käften. Att härbärgera våldsamma män ska inte ske på jämställdhetens och kvinnors trygghets bekostnad. Om vi som land saknar kunskap, möjligheter, resurser att ta hand om traumatiserade individer som riskerar radikaliseras när de kommer hit, så ska vi inte göra det på kvinnors säkerhets bekostnad.

Svensk säkerhetspolitik säger:

Staten har ansvar för att rättigheterna främjas och skyddas.

FN:s allmänna förklaring och de två FN-konventionerna från 1966 (konventionen om medborgerliga och politiska rättigheter samt konventionen om ekonomiska, sociala och kulturella rättigheter) innehåller tillsammans med de regionala konventionerna en lång rad rättigheter som innefattar grundläggande friheter, rätten till skydd mot övergrepp och rättigheter för att tillgodose de grundläggande behoven.

Staterna är skyldiga att respektera folkrättens regler. Varje land har ett ansvar för att åtaganden vad gäller de mänskliga rättigheterna omsätts i nationell lagstiftning. Det räcker dock inte med lagar som klargör statens skyldigheter eller förbjuder vissa handlingar. Det krävs också ett fungerande rättssystem (poliser, advokater och åklagare, opartiska och rättvisa domstolar) som förverkligar lagarna. Därutöver behövs kompletterande åtgärder bl.a. information och kunskap för att göra människor medvetna om sina rättigheter.

Ni som hatar mig är skyldiga mig en ursäkt.

Jag hoppas era tankar går till mig.

Intellektuell kommunikation är inte tillåten i det offentliga rummet, TV och radio, i totalitära Sverige, såvida den inte kommer från extremvänstern. Men folk i allmänhet är jävligt trötta på vad som händer i landet. Att ett stort antal svenskar springer in på T-centralen och vill röja bland kriminella är ett tecken i tiden som bådar gott. Inte om det drabbar oskyldiga, men om det drabbar skyldiga.

Även idag genomfördes en bra manifestation. Folkets demonstration kunde genomföras på Norrmalmstorg i Stockholm, visserligen under polisskydd.

För tredje gången samlades man för att hålla tal och protestera mot invandringspolitiken. Demonstrationen skulle egentligen hållas på Sergels Torg där den hållits två gånger tidigare. Efter hot från vänsterextrema grupper valde polisen att flytta på demonstrationen till Norrmalmstorg.

Polisen gav alltså vika direkt efter vänsterextrema hot. De lät extremvänstern diktera villkoren, vilket är symptomatiskt för det sjuka Sverige. Så har det varit länge. Den som tror att vi har en demokrati när arrangörer av invandringskritiska möten inte ens kan välja plats på grund av hot måste ompröva sin åsikt.

De antirasistiska terrornätverken backas upp av de stora medierna och makthavarna använder dem som frontsoldater i kriget mot svenska folket. Aftonbladet ljög ihop en historia om att de, invandringskritikerna, ”började slå mot mörkhyade”. Tidningen framställde det som om deltagarna i Folkets demonstration helt urskillningslöst angripit mörkhyade invandrare och misshandlat dem.

Det var naturligtvis en ren lögn. Media är fulla av lögner.

roger_sahlstrom

Den på demonstrationen närvarande Roger Sahlström berättade att vänstern sprang omkring med järnrör i hopp om att kunna angripa invandringskritiker. Vi har alltså vänsterslödder som springer omkring och 1) försöker stoppa en tillståndsgiven demonstration och 2) vänsterslödder som angriper deltagare i en tillståndsgiven demonstration.

spottarpa-deltagare
Vad hade dessa figurer på Norrmalmstorg att göra?

Någon form av handgemäng uppstod efter demonstration, men det bråket startades enligt många uppgifter av vänstern och som vanligt skyddas detta vänsteranhang av media. Några polska nationalister på plats försvarade sig. Oavsett detaljerna så ska vi inte behöva finna oss i att vänstern tillåts motdemonstrera och förstöra demonstrationer.

Själva demonstrationen med talen kunde genomföras, men endast i skydd av polisen.

I Sverige går det alltså inte att demonstrera utan polisskydd om man är en ganska normal invandringskritiker utan fysiska möjligheter att försvara sig mot en stor pöbelhop. Media hade nu kunnat visa att man tar avstånd från vänsterns våld, men vi vet ju att media i själva verket backar upp och gillar att våldsvänstern angriper invandringskritiker.

Det är inte bara polisskydd som krävs för att genomföra en demonstration. Det krävs betydligt mer. Polisen skulle behöva lyfta på de skränande människor som stör talarna, men det sker inte i Sverige. Här är det fritt fram att terrorisera invandringskritiker som försöker framföra en åsikt. Detta trots att skränande vänsterextremister är ett hot inte bara mot talarna utan mot hela samhället eftersom allmänheten får svårt att uppfatta eller höra att viktigt budskap.

folkets_demonstration-30-januari2016
De vänsterextrema terroristerna tillåts skräna och sabotera utan att polisen ingriper

Det vänsterextrema packet borde hämtas av polisen och låsas in minst några dygn eller veckor. Det borde vara lagstridigt att förstöra en tillståndsgiven demonstration.

I många andra länder är det förbjudet att störa en laglig demonstration. Vi vet att media består av hycklande kräk och lögnare som vrider på alla sanningar för att det ska passa deras agenda. Så hur ”demokratiskt” är ett land där det inte går att hålla torgmöten i viktiga frågor utan polisskydd? Hur demokratisk är ett land där demonstrerande invandringskritiker som representerar en mycket stor opinion, kanske halva befolkningen, inte får komma till tals i TV och radio?

Svaret är att Sverige inte är den demokrati. Sverige är en totalitär stat.

Därför är det bra att stora skaror svenskar regerar med kraft och ingriper för att göra det jobb som de rättsvårdande myndigheterna inte längre gör. Nämligen att skydda folket och försvara Sverige.

Försvarsmakten bygger asylboenden och medverkar till att släppa in fienden i landet, medan polismyndigheten döljer hur den invandrarrelaterade brottsligheten ser ut och prioriterar åsiktsbrott när svenskar råka säga något ogillande om invandring på ett rättframt sätt.

Den svenska staten är rutten. Den är sjuk.

Alla krafter behövs för att få bort de landsförrädare som bryter ned vårt land. Vi behöver ersätta landsförrädarna med normala människor som vill bygga upp Sverige och skapa ett bra land.

Gårdagens händelser i Stockholm och Folkets demonstration idag ska förhoppningsvis få fler att vakna och aktivera sig. De är en signal om att vi behöver fler demonstrationer och gatuaktiviteter.

Sverige måste räddas innan det är försent.

Inrikesministern Anders Ygeman lyckades få lite luft i sina lungor idag. Ygeman är ju en av arkitekterna bakom massinvandringen och sedan bakom lögnen om att Sverige ska utvisa 80 000 asylsökande som inte får uppehållstillstånd, trots att ingen ännu vet hur många som får – eller inte får – uppehållstillstånd.

anders_ygeman
Inrikesminister i ett totalitärt land

Med anledning av att en stor grupp svenskar delade ut flygblad på T-centralen och försökt freda sitt folk och att invandringskritiker höll en demonstration i Stockholm reagerade även regeringen. Anders Ygeman, som, om Sverige hade varit ett normalt land borde hålla käften om några invandringkritiker yttrar sig, visade nu sin totalitära agenda.

Han sade idag:

Rasistiska grupper sprider hot och hat på våra gator. Det måste mötas med kraft.

Nu var det inte ”rasister” som spred har utan Sverigevänner som spred lite kärlek till sitt folk och det är sådant som skulle hyllas i varje normalt land. Men Sverige är inte normalt. Här är varje invandringskritisk åsikt ”rasism”. Varje invandringskritiker förvandlas därmed till en kättare som ska brännmärkas, hatas och hotas.

sven-svensson

När de kriminella invandrargängen hotar, rånar, misshandlar och dödar folk är det tyst från Ygeman. När några invandringskritiker yttrar sig ska de ”mötas med kraft”. Det är en omskrivning för att de ska jagas på alla sätt och att det redan totalitära Sverige kommer att bli ännu mer totalitärt.

Men folket har fått nog av Anders Ygemans sjuka samhälle.

Vi ska ta tillbaka vårt land och ska göra Sverige till ett fint land igen. Därför behövs varje kraft, varje individ och varje rörelse i försvaret av Sverige.

4 thoughts on “Sverige är på väg att resa sig. Vi har bara sett början. #asylkaos”

  1. Bra skrivet : Jag har i 30 år försökt skapa opinion för att det skall vara straffbart att störa tillståndsgiven demonstration.
    Om polisen velat finns redan nu lagliga möjligheter , men polisen är passiva.
    När tillräckligt många fysiskt tränade patrioter fått nog av att polis alltid griper dom som försvarar sig mot kommunister kommer patrioterna nog att på något sätt markera mot poliser. Man kan tänka sig att poliser avväpnas och förklaras tjänstelösa och beordras att avlägsna sig….eller vad det nu blir…

    Liked by 1 person

Kommentera

