Det kommer att bli revolution i Sverige #asylkaos

Det kanske låter osannolikt men det kan faktiskt bli revolution i Sverige. Svenskarna kan revoltera så mycket att de inte bara offrar sin bekvämlighet utan också sina liv för att rädda landet från främlingsockupationen.

Vi är redan på väg åt det hållet och även om det tar lite tid så är oddsen större för att det blir revolution än att det inte blir revolution.

Jag har nämligen undersökt saken noga. Som helt vanlig pk-svensson som i stort sett bara rör mig bland pk-människor, med några få undantag, så känns det som om revolutionen bara är fem-sex år borta. Maximalt!

svensk_revolution
Det blir revolution i Sverige. Det är oundvikligt. Vi kommer att ta tillbaka vårt land.

Idag besökte jag en pk-person som bokstavligt talat arbetat hårt och slitit för brödfödan hela sitt långa liv. Personen har sett sina bästa dagar och varit fullt upptagen med diverse vardagsbestyr som de allra flesta människor är. Personen har liksom många andra äldre knappt någon kännedom om internet och har aldrig hört talas om alternativ media. Det är främmande världar för många och jag har förstått hur viktigt det är att nå dessa målgrupper, alltså de som bara tittar på Aktuellt och läser DN.

Personen tillhör de stora grupper av människor som av media invaggats i tron att Sverige är rikt och bra och att vår rikedom gjort att några smärre skaror flyktingar kommit hit för att vi faktiskt klarar av att erbjuda dem skydd från krig.

Personen tillhör de 87 procent som inte röstade på SD i förra valet. Det är alltså en betydande grupp vi pratar om.

Det är ingen idé att visa förakt för den gruppen människor eftersom de flesta av dem är fullkomligt ovetande om vad som pågår utanför deras gård eller by i den lilla tätorten som de bor i.

Personen jag besökte hade sovit dåligt på natten. Var upprörd över något, men vågade eller ville inte riktigt säga vad de gällde.

Personen sade ”det är så hemskt, men vet du, jag har inte kunnat sova. Jag har haft mardrömmar om framtiden”.

Om framtiden? frågade jag. Hur då? Om du inte mår bra kan du väl berätta vad det gäller. Som vän vill jag gärna hjälpa dig så att du kan må bättre.

– Jag var inne hos grannen igår. De bjöd på mat och lite dryck och vi hade så trevligt.

– Är det något att må dåligt av? Hände det något?

– Ja vi tittade på internet. Jag fick se en film om någon som hette Ylva som blev rånad på sin mobiltelefon. Det var så fruktansvärt att se det. Hon hade tur som klarade sig bra, men det var så hemskt gjort. Hur kan man bete sig så? Grannen förklarade för mig att sådant händer varje dag och att offren ofta misshandlas svårt och ibland blir knivskurna. Jag tyckte det var hemskt och ville inte höra mer. Det var som om någon hade knuffat omkull mig. Jag vet inte vad som händer därute idag, men nu tror jag att jag förstår.

Vi åt lite vickning och jag kände mig å ena sidan upprymd av god mat, trevligt sällskap och god dryck – det kändes också som om jag var på väg in i en ny värld. Vi tog en paus och pratade. Jag fick veta sådant jag inte hade en aning om. ’Upp till bevis’ sade jag flera gånger och han tog fram uppgifter på internet som fick mig att må dåligt.

Hela tiden hade jag kvinnan som blivit bestulen på sin mobil på näthinnan, jag kände empati för henne. Det är konstigt att man kan bli så arg på något som, inser jag nu, händer varje dag i Sverige. Mest arg blev jag för att det är utlänningar som gör så här mot svenskar. De visar ett förakt mot oss genom att bete sig så här.

Klockan blev sen igår och när jag gick och lade mig snurrade det i huvudet av alla nya intryck jag fått under kvällen. Utan att förstå det hade jag nog fått en chock. Det var omöjligt att somna. Jag tänkte på alla barn och ungdomar som ska växa upp i det här landet. Stackars dem!

Jag tänkte också på mig själv. Varför har jag inget fått veta? Måste man ha internet för att få veta vad som händer i samhället?

Ungefär så berättade personen om sin upplevelse de senaste 24 timmarna. Jag iakttog personen som var märkbart upprörd över sina nya insikter. Samtalet fortsatte och jag som pk-vän ville inte driva saken för långt utan ville snarare lugna ned personen.

– Om det är så här i Sverige vet jag inte om jag vill bo kvar här. Det är fruktansvärt det som händer.

Jo det är hemskt men vi får nog bita ihop och försöka leva våra liv ändå. Det var i det ögonblicket jag förstod att ju mer genomslag som alternativa medier får, ju närmare revolutionen kommer vi. När större delar av allmänheten inser att de är lurade av makthavarna, och att media tigit om vad som händer i samhället, så kommer det att välla fram en ilska som inte går att stoppa. Det är då vi kommer att få se början på en svensk revolution.

Medan samtalet gick i olika riktningar sade personen:

– Innan du kom ringde jag till x och berättade om min upplevelse. X har aldrig någonsin pratat om politik eller åsikter om invandring eller rasism. Efter att jag berättat helt öppet om alla mina tankar så sade x till mig: ”Jag har också börjar tänka som du”. Det fullkomlig vällde ut känslor av tacksamhet mot X. Vi tänkte lika, men hade aldrig tidigare berört ämnet.

Om helt vanliga människor plötsligt får tillgång till fakta och kunskaper om vad som pågår i Sverige så kommer det att bli revolution. Mina tankar gick i spinn. Papperstidningarna är snart borta, vad gör makthavarna då? Blir det fler TV-kanaler som ska hjärntvätta oss?

Den stora stötestenen idag är hur vi ska bemöta SVT som är Sveriges största och på ett sätt farligaste verktyg mot invandringskritiker. Ska vi en dag storma TV-huset? Omringa det och kräva att få ta över sändningarna? Blockera ingångarna så att personalen inte kommer in eller ut?

Tankarna for iväg. Jag uppfattade knappt vad personen mittemot mig, som redan blivit en fara för makthavarna, mumlade om i sin iver att berätta om alla nya intryck från en värld som jag redan tillhör.

Jag trummade med fingrarna på bordskivan. Har du en öl? Jag vill gärna berätta om mina åsikter, men både du jag behöver något stärkande innan jag börjar. Medan personen gick till kylskåpet förstod jag.

Sverige kommer att få sin revolution. Det är bara en fråga om när.

AG

Kommentera

