Anna Svensson tackar politikerna….

Idag vill jag skänka ett extra stort Tack till er politiker som under årtionden har hjälpt människor från tredje världen hit. framförallt dom senaste 2 åren har varit helt fantastiska då ni har fyllt upp vartenda liten håla med nya människor. Dessa människor varken tänker som oss, beter sig som oss eller delar livsåskådning med oss. Men kollisionen med dessa människor har varit ovärderlig! Dom har lärt oss så otroligt mycket. Inte bara om dom, utan även om Er & mig själv.

Dessa människor är något alldeles extra. Många av männen som kommit har en fantastisk syn på kvinnor. Kvinnan är någon som lyder, passar upp och föder barnen. Självklart vill man ha fler sådana hemma så 4 är på sin plats. När barnen väl kommit på jorden så är uppfostran väldigt exotisk då man gärna skriker, gormar och slåss. Att slåss är ett återkommande tema och gäller alla samhällsklasser från tredje världen. För inte tror ni väl att alla där nere är fattiga som kyrkråttor? Nej nej, dom har allt från slavar till kungar med det bästa boende och maten men framförallt utbildningen. Men även de mest högutbildade människor från tredje världen slåss. Det är fantastiskt berikande!

Ni mina damer och herrar i regeringen med era anhängare har visat oss andra en helt otrolig sida. Ni har hjärtan av guld, är i kontakt med era känslor och vill rädda världen. Ni pratar om allas lika värden och jämställdhet, toaletter till alla och det i alla färger och former så Ingen blir kränkt. Men ju mer ni anstränger er desto mer blir alla kränkta. I allt det fina ni tycker er skapa växer ett förakt fram inte bara från oss utan även invandrare. Ni ställer oss mot dom där dom är de nyanlända. Toleransen för vad dom får och inte får göra ställer ni verkligen på prov, vilket gör hela vardagen mer spännande. Ni skämmer bort dom som om ni har obegränsat med resurser när så inte är fallet. Ers resurser är i slutet av dagen våra hårt förtjänade pengar som ni helt enkelt har beslagtagit. Dessa medel är avsedda för oss som under en längre tid har levt och arbetat här. Människor som faktiskt har bidragit till att ni har kunnat öppna era hjärtan… För alla utom oss som gjort det möjligt. Oss förtalar och förnedrar ni. Med alla medel försöker ni förgöra oss, men vi växer. Detta för att ni anstränger er för fel människor.

Vad gäller mig själv har jag kommit fram till följande. Jag är otroligt tolerant men ifrågasättande. Min humor är förskräcklig och min världsbild är ljus men jag ser ett stort mörker i vårt samhälle. Jag har kommit på att det inte spelar någon roll vem du är men har du levt och arbetat i detta land de senaste 20 åren eller längre kommer du ett problem med regeringen och invandringen. För sanningen är att ni straffar arbetarklassen. Ni berikar vår kultur med våld, könsdiskriminering och djurplågeri. Inslag av kulturer vi inte är intresserade av men ändå bekostar. Jag har lärt mig att jag vill omge mig av människor som tänker och beter sig som mig. Vi behöver inte ha samma åsikter men jag vill ha civiliserade människor runt mig. En förtryckande, våldsam och fanatisk man är inget av intresse men ändå så finns det så många av dom här.

Tack ska ni ha för det.

Jag vill avsluta med ett litet skämt. Man får som sagt var inte förlora varken humor eller hoppet i de mörka stunder.

-”vad säger man till en kvinna med två blåtiror?”
-”Ingenting. Hon har redan blivit tillsagd två gånger.”

anna_svensson_facebook.png


Anna Svensson berättar i Ingrid och Conrad den 7 april om hur hon blev överfallen av två invandrare, rånad och misshandlad.

4 thoughts on “Anna Svensson tackar politikerna….”

  1. Du är en beundransvärd kvinna, Anna! Jag är mycket äldre än du och har ganska nyligen vaknat.

    Oavsett hur kampen för Sverige kommer ske
    – våld liknande ”inbördeskrig”?
    – under många år?
    – parat med smärtsam systemkollaps?
    – m m dyl…..
    så verkar ett mkt dystert ”sämre innan det kan bli bättre” oundvikligt:-((

    Hurra för DIG❤️/ medsyster i vårt land

    Gilla

  2. Har bilden verkligen något med artikeln att göra?
    Det är lätt att skriva ihop en artikel och sedan lägga till en bild som ska stärka upp orden i artikeln. När jag bildgooglar så kommer det inte upp några andra träffar på bilden än just den som hör ihop med artikeln.

    Gilla

Kommentera

