Asylkaos söker jobb på asylboende i Vinsta i västra Stockholm #asylkaos

På grund av det rådande asylkaoset i Sverige söker några medarbetare på Asylkaos jobb på asylboenden för ensamkommande flyktingungdomar. I dag skickar vi in vår andra ansökan från en medarbetare (som dock bara hjälpt till med att avslöja några svenska hycklare).

Tidigare skickades en ansökan från Dan Birger Nordman. Den kan läsas här.

Vårljus
Catarina Olsson
Verksamhetschef
070-300 54 50
catarina.olsson@varljus.se

Angående anställning som handledare för ensamkommande flyktingungdomar i Vinsta. Referensnummer A584033.

Hej Catarina!

Jag ser att det ädla företaget Vårljus söker handläggare till alla de nya asylboenden som ska öppna i Stockholmområdet. Ni är verksamma i en av Sveriges mest intressanta branscher och har tveklöst en fantastisk framtid att se fram emot. Det finns ingen bransch i Sverige som expanderar så snabbt och skapar så mycket gott för Sverige och världen.

Ni tycks särskilt ha inriktat er på att hjälpa dem som kommit ensamma till Sverige. Det är ett nytänkande som är mycket lyckat eftersom just de som kommer ensamma behöver extra stort stöd och hjälp i Sverige. Jag har stor erfarenhet av att komma till Sverige ensam på den tiden när svenska myndigheter inte gjorde något för att ge ensamkommande något stöd alls.

År 2001 kom jag själv till Sverige. Jag var 19 år och hade haft en besvärlig uppväxt i en fördomsfull omgivning. Den var präglad av patriarkala strukturer och mängder av regelverk som innebar att man skulle tvingas gå i en skola där man inte fick välja ämnen och sedan börja arbeta på en arbetsplats där man måste passa tider. Även när man var trött en morgon och behövde sova ut respekterades inte det. Ett sådant samhälle ville jag inte leva i. Jag växte upp i ett samhälle som var väldigt exkluderande. Inga människor från andra delar av världen fick komma dit och de inskränkta invånarna ville inte ens hjälpa folk som som flydde från krig. Jag beslutade mig samma dag jag fyllde 19 för att lämna den miljö jag växt upp i och fly till Sverige. Eftersom jag bodde på Åland där jag föddes och växte upp var det enkelt att fly. Jag tog bara färjan över till Stockholm där jag i början försökte överleva som gatumusikant. Jag lyckades få ihop till mat och kunde sova i trappuppgångar och härbärgen det första året.

Efter en tid började jag träffa andra i min situation. De hade kommit från olika delar av världen och delade mina åsikter och intressen. Deras situation påminde om min. De hade också lämnat en fördomsfull eller patriarkal omgivning för att söka lyckan i det enda land i världen där man officiellt bekämpar förlegade traditioner som äktenskap och familjebildning. I Sverige uppmuntrar man alla slags familjekonstellationer och nyligen föreslog ett politiskt ungdomsförbund att man skulle legalisera äktenskap med hur många man vill. Ett annat ungdomsförbund föreslog att man skulle legalisera incest och nekrofili. Sverige är verkligen ett fantastiskt spännande land att leva i. Själv skulle jag vilja se att kannaibalism blev lagligt, det kanske kan komma upp på dagordningen nästa gång något av våra proggressiva ungdomsförbund sammanträder. Sverige är det enda land i världen som beslutat sig för att ta emot människor från hela världen och göra landet till en metropol för alla som vill bekämpa de svenska infödingarna och deras maktstrukturer. När de svenska infödingarnas tid är över kan vi se fram emot spännande och lycklig värld där alla kan förverkliga sig själva.

Glädjande nog arbetar hela den svenska statsmakten för att uppnå det första delmålet, nämligen att infödingarna som har haft makten i Sverige alldeles för länge ska bli i minoritet inom ett decennium. Parallellt med kampen för att ta makten från urbefolkningen så måste man uppmuntra de kvarvarande svenskarna och svenskorna att antingen inte skaffa några barn alls eller göra det med någon av alla de framtidsmänniskor som kommer från Mellanöstern, Afrika eller andra delar av världen där man inte har några fördomar mot någonting. Sverige har alla chanser att bli det första sanna lyckoriket för jordens alla folk. Tänk bara när allt är tillåtet. När nekrofili, incest och kannibalism blir en del av vardagen, vilket det sannolikt blir när de gnälliga infödingarna inte längre har något att säga till om.

Sveriges Television arbetar föredömligt för att visa att främmande kulturer och folk är bättre än de trista och primitiva svenska infödingarna som sitter hemma i sina bon och beklagar sig över allt. Sveriges Television fattar att man inte behöver sådana människor i Sverige. Därför visar de afghansk folkdans, afrikansk konst, arabisk musik på bästa sändningstid och gör reportage om alla lyckliga och glada ungdomar i förorterna som vågar ta ut svängarna och roa sig med sådant som svenska ungdomar aldrig skulle kunna eller våga göra.

Jag besökte nyligen Rinkeby och det var som att komma till paradiset. En vän till mig bor där och visade att man i hans trappuppgång lever som man lär. Istället för att som infödingarna skura och städa hela livet så lät man livet och spontaniteten flöda. Man använde trapphuset som samlingslokal för ungdomar och som konstutställning där varje del av väggarna pryddes med konst och visdomsord från hela världen. I farstun förvarades sopor som inte fick plats i de överfulla soptunnorna. Varje besök i en trappuppgång i Rinkeby är ett besök i den nya glädjefyllda värld som sprider sig över hela landet. För att inte tala om de härliga dofterna av orientalisk mat som sprider sig i trapphusen. Kvällarna i Rinkeby är ett äventyr. Ungdomar leker lekar vi som aldrig haft i Sverige tidigare. Med liv och lust ger de sig i kast med sina lekar och bryr sig inte om de svenska infödingarnas reaktioner och fördomar. Det är spännande med alla dessa nya områden som växer fram. Här kan man känna sig trygg och vara säker på att aldrig träffa en inföding. Skulle de våga sig dit så jagas de ut omedelbart. Det finns en del infödingar som tror att de kan göra som de vill i Sverige och gå på vilka gator de vill, men de har nu börjat förstå att Sverige inte längre är deras land.

Nu har ni fått veta lite om min bakgrund och mina tankar. Idag bor jag i ett mångkulturellt kollektiv i Husby. Jag är den enda som är vit, men de andra behandlar mig med respekt eftersom jag framhållit att jag accepterar och önskar att de tar över infödingarnas land. Alla vita med den inställningen blir väl behandlade, men man måste vara tydlig med sina åsikter så att det inte blir några missförstånd. Man måste tänka på hur man uppför sig och klär sig. Om man anpassar sitt språk och sin livsstil till glädjespridarna som ska ta över landet kan man bli respekterad, men det är inte säkert att man blir det. Det finns en del som vill skynda på utvecklingen och tränga tillbaka infödingarna i snabbare takt eller förvisa dem till Riksgränsen, men de måste lära sig att ha lite tålamod. De mest ivriga glädjespridarna vill inte vänta, de vill kasta ut infödingarna snarast.

Ni på Vårljus drar ert strå till stacken och hjälper till med att planera för en lugn övergång när makten tas ifrån infödingarna. Genom att ni ger glädjespridarna bostäder, utbildning och jobb så blir det lättare att ta över landet i alla sina beståndsdelar. Infödingarna kommer knappt att märka att glädjespridarna blir fler och fler i skolor, på arbetsplatser, i idrottsföreningar och i bostadsområden som tidigare dominerats av infödingar.

Infödingarna är väldigt tröga människor som reagerar långsamt, vilket är vår lycka. När glädjespridarna har tagit kommandot över landet kommer infödingarna ändå inte att fatta det. Och när de väl har fattat det kommer infödingarna att börja slåss med varandra istället för mot politikerna eller glädjespridarna. På det sättet kommer det bli ännu lättare att knäcka de sista resterna av infödingarnas makt. De har visat att de är primitiva och inte kan samsas om en gemensam politik och förtjänar därför att bli fråntagna sitt land.

Jag söker tjänsten som handledare för att jag vill hjälpa er att bekämpa infödingarna. De startar massa löjliga hemsidor där de sitter och gnäller hela dagarna. Det är nästan komiskt, men vi får väl se det som deras desperata försök att åstadkomma något. De tror nog att man kan hindra världen från att komma och ta över Sverige bara genom att skriva några texter på en hemsida. Vilka patetiska idioter de är dessa infödingar. Vi har ju redan två miljoner glädjespridare i Sverige som dessutom försökar sig i snabbt takt. Tack och lov har infödingarna inte fattat att landet redan är i händerna på glädjespridarna och att det har kunnat ske med hjälp av ansvarsfulla mediakoncerner och statsmaktens medier.

Jag har visserligen inte de formella kvalifikationer som behövs för att få tjänsten, men har ändå många erfarenheter och kunskaper från mångkulturella miljöer som kan vara till nytta för ett företag som helhjärtat satsar på att ta över infödingarnas land. Om ni vill kan jag börja tjänsten som handledare genom att praktisera som ensamkommande. Då kan jag berätta för alla boende om hur man lättast tar sig in i samhället, tar del av infödingarnas resurser och lägger beslag på deras kvinnor. Vi ska inte bara sätta infödingarna på plats, med min uttryckliga hjälp kan det gå ännu fortare att få bort dem från alla delar av samhället.

De senaste två månaderna har jag praktiserat på bloggen asylkaos.wordpress.com. Det var inte för att jag tycker att de har rätt i någon enda fråga utan för att de har en poäng i att det finns många infödingar som vill överlåta Sverige till glädjespridare, men som själva inte kliver åt sidan och låter nyanlända och ensamkommande få ta deras platser. Sådana infödingar tycks inte vilja släppa greppet om sina privilegier och det måste upp i ljuset. Jag ser att det i styrelsen för Vårljus finns många infödingar. Beror det på att ni ännu inte hunnit byta ut dem mot de nya svenskarna som ska ta över landet? Jag hoppas det inte beror på någon stelbenthet och ovilja att överlämna den egna positionen till dem som behöver den bättre.

Jag ser fram emot att få göra en insats för Vårljus och som handledare på asylboendet i Vinsta kommer jag att agera kraftfullt mot varje försök att anställa infödingar eller ha med infödingar att göra. Det kan hända att jag kommer att skriva en del på Asylkaos och rikta kritik mot infödingar som hycklar i sin godhet när de vill släppa in hela världen och välkomna alla med bidrag och jobb, men som själva inte vill ställa sin egen plats till deras förfogande.

Om ni anställer mig kommer ni att få se resultat!

Sven-Arvid Ålänning
asylkaos.wordpress.com

PS. Jag ber om ursäkt för mitt namn som jag skäms för. Inom kort ska jag byta namn till något som är mer anpassat till det nya Sverige. Det kommer att ske i höst i samband med att jag konverterar till fredens religion. DS.

Kommentera

