Landsförrädaren Anders Danielsson byter jobb

Landsförrädaren Anders Danielsson som varit generaldirektör för Säkerhetspolisen sedan 2007 och generaldirektör för Migrationsverket sedan 2012 avgår nu och kommer att bli generalsekreterare för Röda Korset.

Den 1 december tillträder han sin nya post.

Anders Danielsson säger i ett uttalande:

Jag har alltid känt stort engagemang för människor i utsatthet såväl i Sverige som i resten av världen. Jag har nu fått en enastående chans att leda Röda Korset i en tid med många utmaningar i vår omvärld. Det är ett privilegium att få ägna mig åt att rädda liv och ge hopp i en tid då behovet av Röda Korsets insatser ökar.

anders-danielsson
Så här ser en landsförrädare ut

Han kunde lika gärna ha sagt:

Jag har alltid känt ett stort hat mot svenska folket och anser att vi ska massimportera människor från tredje världen så att svenskarna utrotas så snart som möjligt. Genom mina tidigare arbeten har jag gjort stor nytta och på egen hand placerat ut hundratusentals människor i kommuner, orter och byar över hela landet. Syftet var att så fort som möjligt få svenskarna att inse att Sverige ska koloniseras och tas över av andra folk. Dessutom har jag bidragit till att svenska folket terroriseras av både politiker och importerade brottslingar och det är jag mycket stolt över. 

Personer som Anders Danielsson belönas alltid av makthavarna med välbetalda positioner där de kan fortsätta att förstöra samhället.

Vem som ska efterträda Danielsson är idag okänt, men att det blir en ny globalist och landsförrädare som efterträder honom är helt klart.

Läs mer om Anders Danielsson här.

Kommentera

