Ilskan mot Kaj Lundmark i SD Gotland är stor

Den hedervärde skribenten Sandor Herold har skrivit en insändare som publicerats på Petterssons blogg. Den är så viktig att vi tar oss friheten att återge den i sin helhet.

Till Kaj Lundmark, SD Gotland och andra inom samma parti

Att du som frontfigur för SD på Gotland öppet går ut med att SD tar avstånd från Sverigevännen Camilla Sandelius som på ett hedervärt sätt tagit avstånd från s k flyktingar och asylsökanden som beter sig som vildar och odjur och i grupp våldtar en svensk rullstolsbunden kvinna anser jag vara ett lågvattenmärke som saknar motstycke.

Är det någon som borde utsättas för avståndstagande så är det du, Kaj Lundmark, för du är inget annat än en skam för partiet och alla som värnar om Sverige och svenska värderingar, svensk kultur och framför allt Sveriges framtid borde ta ett stort avståndstagande från dig och liknande figurer inom SD.

Och hade det varit någon som helst stake och vilja från Jimmie Åkesson och dom andra i partitoppen så skulle du uteslutas med omedelbar verkan. Hur tror du att ditt agerande uppfattas av dom människor som röstade på SD? Det är just sådana här saker som ditt uttalande som gör att SD ligger kvar på sina 15-18 % i väljarundersökningar och inte heller verkar bli större än så. Hade partiet inte varit fullt med dylika PK-ynkryggar som du utan av folk som vågar uttala sig och föra fram sanningen om det som håller på att hända i vårt land så är jag övertygad om att 15-18 % i stället hade varit närmare 40- 50 %.

Du och SD på Gotland skulle istället stötta Camilla Sandelius för hennes mod och kurage i stället för att baktala henne och ta avstånd från henne.

Kaj Lundmark, jag tror att du har hamnat i fel parti, jag hoppas i varje fall det. För det vore en katastrof om det visar sig att SD är det rätta partiet för folk med din inställning. Men tyvärr så verkar det mer och mer vara så eftersom det dyker upp fler och fler individer med dina PK- åsikter inom partiet. Det rätta partiet för dig tycks faktiskt vara FI. Och kanske du var med i deras s k manifestation mot rasism som hölls i Visby i helgen? Jag skulle faktiskt inte ta det för otroligt att du stod i första ledet när man läser dina uttalanden och din smutskastning av en riktig Sverigevän.

Jag bara undrar hur en människa som är med i SD kan ta parti för ett gäng vildar som inte drar sig för att i grupp våldta en svensk handikappad kvinna? Jag tycker att benämningen landsförrädare av första klass passar väldigt bra in på dig. Vad hade du känt om en till dig nära anhörig, kanske din egen dotter, hade fått uppleva en dylik påtvingad intim samvaro med ett gäng mångkulturella vildar som den rullstolsbundna kvinnan fick vara med om? Hade du också då gått ut med avståndstaganden mot en person som likt Camilla Sandelius agerar mot vildarna i fråga?

Jag vill här uppmana, ja inte bara uppmana utan helt enkelt kräva av ledningen för SD med Jimmie Åkesson i spetsen att med omedelbar verkan utesluta dig ur partiet och gå ut med en offentlig ursäkt till Camilla Sandelius.

Gör man inte det så bevisar det tydligen bara hur sjukt partiet har blivit och att man i princip för samma invandrarpolitik som resten av PK- förrädarna i riksdagen.

Jag har i dom senaste tre valen röstat på SD men fortsätter det i samma PK- anda som nu så får jag nog betänka mitt val nästa gång. Jag kan omöjligen rösta på ett SD som har medlemmar i ledande ställning som du Kaj Lundmark. Det minsta jag begär från SD- företrädare är i varje fall att dom ställer upp för Sverige och för svenskarna.

Avslutningsvis, Kaj Lundmark, genom ditt handlande så är du inget annat än en skam för SD och en skam för Sverige. Skamfläcken Kaj Lundmark kan bara tvättas bort med en omedelbar uteslutning.

Sandor Herold, Malmö

One thought on “Ilskan mot Kaj Lundmark i SD Gotland är stor”

Kommentera

